DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED


Tempat pembaringan bahagian kakinya mempunyai RAWATAN GETARAN dan HABA yang boleh laras.
Anda tidak perlu bertukar posisi lagi seperti katil-katil V3 yang lain.

Katil rawatan V3 Massage Bed memang terkenal di seluruh dunia. Ada beberapa jenama terkenal di seluruh dunia telah menjual katil rawatan Korea ini. Telah beribu-ribu orang sembuh daripada penyakit kerana menggunakan katil rawatan ini.

Atas dasar itu, syarikat kami telah mengimport katil V3 dari salah satu jenama terkenal, lebih canggih dan paling terkini yang banyak memberi manfaat untuk dibawa ke Malaysia dan dijenamakan semula di bawah jenama DR  RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED. Katil ini lebih baik daripada yang lain kerana dengan inovasi terkininya, lebih banyak dan lebih cepat penyakit dapat disembuhkan.


Dr Ray Korea Advanced V3 Massage Bed ini mempunyai teknologi terbaru paling canggih bagi memaksimumkan kaedah rawatan agar lebih banyak penyakit dapat disembuhkan apabila menggunakan katil ini.  Ciri-ciri ini tidak terdapat pada katil lain yang ada dipasaran walaupun harganya jauh lebih mahal.
Antara ciri penting yang tidak dapat diperolehi dari katil V3 yang lain adalah berikut:

10 PRINSIP RAWATAN UTAMA 

* Menumpukan rawatan tulang belakang dan kepala yang merupakan organ terpenting dalam merawat dan mencegah penyakit dengan 10 prinsip rawatan utama iaitu urutan, kiropraktik, bertungku, akupressure, far infrared, akupunktur, terapi muzik, terapi rukyah dan zikir (atas permintaan), terapi haba, terapi getaran dan terapi anion.
Terdapat terapi haba dan getaran pada bahagian kaki khas untuk merawat kaki.
RAWATAN KHAS UNTUK KAKI
* Rawatan Haba dan Getaran pada kaki dengan kawalan suhu sehingga 70°C dan rawatan getaran untuk melancarkan pengaliran darah pada kaki. Anda tidak perlu menukar posisi tempat pembaringan untuk menikmati rawatan pada bahagian kaki.

RAWATAN KHAS UNTUK KEPALA
* Rawatan urutan dan far infrared hingga ke kepala. Bagus untuk merawat dan mencegah dari strok, darah beku di kepala, nyanyok (alzheimer), pelupa, dementia, migrain, tumor, mencegah pembentukan darah beku dan penyakit-penyakit lain berkaitan dengan kepala. Juga baik untuk meningkatkan nilai hidup supaya cergas, tidak cepat letih, fokus dalam belajar dan banyak lagi. Ciri ini tidak dapat diperolehi dari katil V3 ditempat lain.


GABUNGAN 8 RAWATAN ALTERNATIF POPULAR DUNIA
* Terdapat rawatan terbaru kami iaitu POWERFUL AURA ENERGY yang menggabungkan sekurang-kurangnya 8 rawatan alternatif popular dunia sekaligus dalam sekali rawatan. Sangat effektif dan sangat berkesan dalam merawat penyakit.

Jade Projektor
JADE PROJEKTOR LEBIH BERKESAN
* Projektor Katil Rawatan Terbaik Dunia DR RAY mempunyai 5 dan 11 bebola jade berbanding dengan 3 dan 9 bebola jade. Oleh itu, lebih banyak cahaya far infrared dapat dipancarkan dan ia memberi kesan yang lebih efektif dalam menyembuhkan penyakit.


Pengimbas tulang belakang pintar

TEMPAT PEMBARINGAN BOLEH LARAS
*  Tempat pembaringan yang boleh dilaraskan ketinggiannya agar lebih selesa dan mudah bagi orang tua dan pesakit untuk bangun atau baring.

DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED adalah gabungan Teknologi Korea dan Barat.  Ia merupakan kaedah rawatan secara menyeluruh untuk merawat pesakit agar lebih cepat sembuh.

Tempat pembaringan bahagian kakinya mempunyai RAWATAN GETARAN dan HABA yang boleh laras.
Anda tidak perlu bertukar posisi lagi seperti katil-katil V3 yang lain.




Ramai pakar yang berpendapat bahawa sebahagian besar daripada punca penyakit adalah disebabkan tulang belakang yang bermasalah. Dengan jajaran tulang belakang yang tidak sempurna, banyak penyakit yang akan timbul.  Pengumpulan hormon, toksin, asid laktik, kolestrol di badan dan kekurangan nutrien yang dapat diserap oleh tulang belakang untuk disebarkan ke seluruh tubuh badan juga penyebab penyakit.
Setiap bahagian tulang belakang
mempunyai hubungan terus
dengan organ di seluruh badan. 
Jajaran tulang belakang yang tidak sempurna juga menjadi penyebab perjalanan darah tersekat. Tenaga sel juga akan terjejas.  Oleh itu, daya tahan penyakit juga menjadi lemah.

Atas dasar itulah DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED memberikan tumpuan kepada tulang belakang untuk merawat penyakit kerana tulang belakang yang sihat, akan menghasilkan tubuh badan yang sihat. Tidak lupa juga, bahagian kaki dan kepala juga turut dirawat dengan tambahan fungsi yang tidak ada pada katil-katil rawatan V3 yang lain.





DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED ini mempunyai 10 kaedah terapi yang merupakan kaedah terapi paling banyak berbanding dengan katil-katil terapi yang lain.

* TERAPI KIROPRAKTIK
Terapi terpenting yang ditekankan untuk memulihkan kembali tulang belakang yang bermasalah agar kembali seperti sediakala.

* MOXIBUSTION
Yang menggunakan prinsip haba untuk membuka semula titik tenaga yang tersumbat untuk memulihkan fungsi badan secara optimal.

* ACUPRESSURE
 Memulihkan pengaliran tenaga yang tersumbat akibat daripada tulang belakang yang tidak sejajar dengan sempurna.

* MASSAGE / URUTAN
Urutan tulang belakang untuk merelakskan otot, ligamen dan tendon supaya kendur dari regangan.

* FAR INFRARED LIGHT
Berkeupayaan untuk membuang toxin badan melalui cahaya infrared yang dapat menembusi sehingga 3 inci jauh ke dalam badan. Informasi lebih lanjut tentang infrared ini boleh dibaca di sini.

* FAR INFRARED HEATER
Berfungsi untuk merehatkan otot, tendon, saraf dan ligamen serta meningkatkan sirkulasi pengaliran darah dan yang paling penting, ia dapat memecahkan molekul air yang mengandungi toksin dalam badan. Seterusnya melepaskannya dalam bentuk bahan buangan dan gas.

* TERAPI AKUPUNTUR
Memulihkan kembali titik tenaga (qi dan chi) bagi memaksimumkan pengaliran tenaga untuk meningkatkan fungsi tubuh.

* TERAPI ION NEGATIF / ANIONS
Ion negatif sangat diperlukan untuk kesihatan badan bagi mengimbangi Ion positif yang banyak di udara.  Ion positif banyak terhasil daripada barangan elektrik, telefon, komputer, televisyen, udara tercemar, rokok dan banyak lagi yang boleh memudaratkan kesihatan.
Dr. RAY ADVANCED V3 MASSAGE BED mengeluarkan ion negatif.  Ia sangat baik untuk meningkatkan immunisasi tubuh.

* TERAPI GETARAN
Untuk melancarkan peredaran darah.

* TERAPI BUNYI
Untuk memberi ketenangan dan merelakskan minda. Ayat ruqyah dan zikir juga ada disediakan sebagai terapi bunyi. Menurut kajian, 80% pesakit yang dirawat menggunakan terapi zikir beserta dengan terapi infrared, dapat disembuhkan dengan lebih cepat.  Ini adalah kerana kekuatan rohaninya akan lebih mantap dan seterusnya dapat memberi keupayaan penyembuhan dengan lebih baik.



Ketianggian tempat pembaringan yang boleh dilaras. 



Antara ciri utama lain ialah:

Pengimbas tulang belakang pintar

1) Pengimbas tulang belakang pintar yang akan menganalisa panjang tubuh dan lengkungan spinal untuk dilaraskan mengikut bentuk tulang belakang anda.

2) Terdapat penyelaras urutan pintar yang lebih canggih dimana tahap kekuatan urutan bole ditentukan sendiri mengikut kehendak anda.

3) Reka bentuk yang mudah disimpan dan menjimatkan ruang.

5) Reka bentuk terbaru yang lebih elegen.

Banyak kebaikan yang dapat diperolehi apabila menggunakan DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED INI.

TERBARU!  KAMI TELAH MENAMBAHKAN LAGI NILAI KATIL-KATIL RAWATAN KAMI DENGAN RAWATAN POWERFUL AURA ENERGY. SILA RUJUK PAUTAN BERIKUT UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

Diakui oleh : CE, ROHS, ETL , ISO 9001

DAPATKAN HARGA PROMOSI SEKARANG DARIPADA WAKIL-WAKIL JUALAN KAMI YANG TERHAMPIR DENGAN ANDA.










CERAGEM, katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem second hand,rawatan tulang belakang, slip disc, rawatan saraf, cyst, fibroid, katil ceragem untuk dijual, katil urut, katil terapi, ceragem bangi, testimonial ceragem, rawatan percuma ceragem, Ceragem malaysia, ceregam melaka, harga ceragem, ceragem murah, jual ceragem, pusat rawatan ceragem, ceragem master v3, 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.