TESTIMONIAL.

Orang Korea sangat percaya bahawa jika anak mereka merosot dalam pelajaran, ini ada kaitan dengan tulang belakang mereka.

MENGAPA DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED?

Sel-sel kanser dapat dimusnahkanm melalui pemanasan haba dan cahaya infra merah.

Banyak penyakit dapat disembuhkan kerana fungsi badan dipulihkan seperti sediakala.

Sel-sel yang rosak dapat diganti semula apabila fungsi badan normal kembali.

Segala nutrien dan oksigen dapat di sebarkan keseluruh badan.

Urat-urat halus yang rosak atau mengeras dapat dipulihkan semula.  Sangat sesuai untuk penyakit yang berkaitan dengan urat saraf seperti strok, sakit saraf, migrain dan lumpuh.

Tubuh badan yang telah dipanaskan, dapat melancarkan peredaran darah.

Sel-sel tulang belakang pulih semula bagi menyembuhkan bahagian-bahagian yang sakit.

Sel-sel otak dirawat dan diaktifkan semula untuk memberi arahan ke seluruh badan bagi memulihkan penyakit.

Katil rawatan DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED seperti juga katil-katil rawatan V3 yang lain,  berkongsi testimonial yang sama diseluruh dunia kerana ia mempunyai prinsip rawatan yang sama.

Namun begitu, katil rawatan DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED mempunyai kesan yang lebih cepat. Ada beberapa testimonial yang boleh dijadikan panduan. Testimonial ini kami perolehi dari keluarga terdekat, saudara-mara dan rakan-rakan kami.
Antaranya :
* Dalam masa 2 minggu penggunaan, Fibroid mula mengecil. Dari 17 cm ke 13 cm dan seterusnya 10cm.

* Dalam masa 2 minggu penggunaan, tulang belakang yang bengkuk sejak 42 tahun yang lalu menjadi tegak semula.

* Dalam masa 2 minggu, senggugut teruk mula hilang sebanyak 70%.

* Nenek berusia 70 tahun mula datang haid semula setelah sebulan penggunaan.

* Gastrik mula hilang setelah seminggu penggunaan.

* Athma mula berkurangan setelah seminggu penggunaan.

* Hanya beberapa kali penggunaan, pramatang ejakulasi sembuh.

* Rabun jauh, rabun dekat dan mata kabur hilang dalam masa 2 minggu penggunaan.

Tahap gula saya normal. Dan tekanan darah tinggi hilang setelah menggunakan selama 4 minggu.  

* Kanser darah yang dihadapi hilang setelah menjalani rawatan selama seminggu. 

* Sakit lutut dan sukar menaiki tangga sembuh setelah 2 minggu. 

Berikut ini pula adalah antara beratus testimonial yang di dapati dari orang luar :

"Saya telah mengalami sciatica selama dua tahun. Saya diberitahu bahawa terdapat tisu parut, daripada pembedahan pada disk yang menekan pada saraf sciatic saya. 
Saya mengalami perkembangan yang besar selepas 2 minggu. Kini saya mampu untuk duduk seketika dan boleh memandu seperti dulu. Saya tidak boleh menyentuh lutut saya sebelum ini dan sekarang saya boleh menyentuh betis saya. Saya dapat tidur 6 hingga 7 jam setiap malam berbanding hanya 1 jam sahaja sebelum ini dan bersyukur kerana dapat tidur di katil saya lagi." 
                                                       En. Kamle. 


"Saya mempunyai masalah sakit belakang selama 18 bulan. Saya telah mencuba sukan urut, akupunktur dan banyak ubat-ubatan. 
Selepas rawatan pertama,  saya berasa hebat dan ada peningkatan. Saya menjalani rawatan selama seminggu setiap hari dan seterusnya 2 kali seminggu. 
Kini saya tidak sakit lagi.  Postur saya, gaya berjalan, tidur, bertambah baik". 
                                                      Mr. Amit

"Saya mengalami darah tinggi, kencing manis dan kolestrol tinggi selama 15 tahun. Oleh itu, saya selalu rasa tidak sihat kesan daripada penyakit-penyakit yang saya alami. Setelah menggunakan Dr. Ray selama 5 minggu, saya semakin sihat. Darah tinggi semakin normal, kencing manis hampir tiada dan bacaan kolestrol juga semakin menurun". 
                                                      En. Daud (56)

Saya telah mengalami strok selama 20 tahun.  Sentiasa mengambil ubat tahan sakit untuk mengurangkan kesakitan. Selepas menggunakan Dr. Ray selama 4 minggu, saya telah mula boleh berjalan sejauh 1 batu dan saya juga tidak lagi perlu makan ubat tahan sakit. 
                                                      Mr. Jack (87)

Saya telah mula mengalami penurunan berat badan setelah menggunakan Dr. Ray selama 2 minggu. 
                                                      Pn. Nissa (43)

Saya telah mengalami Fibromyalgia dan migrin selama 7 tahun.  Apabila menggunakan Dr. Ray buat kali pertama, itulah kali pertama selama 7 tahun saya dapat tidur dengan nyenyaknya. 
Selepas 40 kali penggunaan, migrin saya telah hilang, pengelihatan dan pendengaran saya semakin baik, kesakitan juga hilang. 
                                               Pn. Nurjhan (39)


Banyak lagi testimonial yang akan kami tambah dari masa ke masa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.