RAWATAN GELOMBANG BUNYI ASMA UL HUSNA DENGAN KATIL TERBAIK DUNIA DR RAY


Doktor Ibrahim Karim dari Mesir yang merupakan seorang biogeometris telah menemukan bahawa Asma ul Husna, mempunyai kemampuan untuk menyembuhkan pelbagai jenis penyakit. Apabila nama tertentu yang Maha Baik itu disebut, ia akan menghasilkan tenaga dalam sistem imun manusia untuk berfungsi dengan lebih cekap mengikut bahagian badan tertentu.

Berikut adalah antara padanan antara bahagian badan dengan Asma ul Husna yang sesuai menurut kajian beliau.

01. Telinga - As Sami
02. Rambut - Al Badi
03. Otot - Al Qawi
04. Peha - Al Rafi
05. Arteri Mata- Al Mutaali
06. Usus - Al Razzaq
07. Pankreas - Al Bari
08. Lemak Sacks - Al Nafi
09. Pundi Kencing - Al Hadi
10. Reumatik - Al Muhaymin
11. Saraf Mata - Al Zahir
12. Kelenjar atas Buah Pinggang - Al Bari
13. Rongga Hidung - Al Latif, Al Ghani, Al Raheem
14. Mata - Al Nur, Al Basir, Al Wahab


Atas kesempatan ini, KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA, DR RAY juga telah mengambil inisiatif untuk mengaplikasikan kaedah rawatan ini kepada anda.

Setiap Asmaul Husna itu tadi akan dimasukkan sekali gelombang yang sesuai dengan penyakit yang dihidapi. Oleh itu, kuasa penyembuhan akan ditingkatkan berganda! Pastinya lebih efektif dalam merawat penyakit. Semuanya terdapat dalam pakej POWERFUL AURA ENERGY, di mana terdapat 8 lagi kaedah rawatan alternatif popular dunia yang lain, akan dijalankan sekaligus dalam satu masa iaitu:

* Kiropraktik
* Urutan
* Bertungku
* Akutekan
* Akupunktur
* Rawatan Cakra
* Rawatan Aura
* Rawatan Gelombang
* Rawatan Asma ul Husna / Rukyah (atas permintaan)



Anda hanya perlu berbaring dan menikmati RAWATAN POWERFUL AURA ENERGY ini dengan tenang.

Kaedah RAWATAN POWERFUL AURA ENERGY dengan pakej penuh ini akan anda perolehi hanya jika anda membawa pulang KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA ini.

WALAUPUN HANYA SEKALI PERAWATAN, ANDA PASTI AKAN DAPAT MERASAKAN TINDAK BALASNYA!

SANGAT BERKESAN MERAWAT PENYAKIT!

KINI KAMI MEMPUNYAI KATIL RAWATAN PALING CANGGIH DI DUNIA IAITU KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED. SILA KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED
SATU LAGI KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA KAMI IAITU DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED. KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED

Untuk maklumat lanjut sila hubungi wakil jualan terdekat anda.





















katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem secondhandsakit tulang belakang, rawatan tulang belakang,rawatan saraf, rawatan urat-saraf, rawatan fibroid, rawatan endometriosis, rawatan slip disc, slip disc, sakit tulang belakang,endometriosis,barah, kanser,lumpuh, strok, stroke,ceragem, katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem second hand rawatan tulang belakang, slip disc, rawatan saraf, cyst, fibroid, katil ceragem untuk dijual, katil urut, katil terapi, ceragem bangi, testimonial ceragem, rawatan percuma ceragem, Ceragem malaysia, ceregam melaka, harga ceragem, ceragem murah, jual ceragem, pusat rawatan ceragem, ceragem master v3, ceragem, bagaimana menggunakan ceragem, powerful aura energy, aura, energy, asma ul husna, penyembuhan asma ul husna

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.