BAGAIMANA DR RAY MASSAGE BED BEKERJA?

Rawatan tulang belakang dan saraf DR RAY Korea Advanced V3 Massage Bed dan DR RAY Premium Jade Massage Bed menggabungkan teknologi Barat dan rawatan alternatif dari Korea untuk menghasilkan katil rawatan yang berkesan.

Imbasan Automatik Pintar mengimbas tulang belakang sebelum rawatan bermula. 
Alat Pengimbas Pintar tulang belakang digunakan sebelum rawatan bermula.  Ini adalah untuk mengimbas tulang belakang supaya rawatan kiropraktik, urutan dan pemanasan badan dapat dilakukan dengan sempurna. Imbasan tulang belakang mengimbas mengikut saiz ukuran, lengkungan tubuh dan panjang tubuh pesakit.

Kami menggunakan batu jade asli yang berkualiti. Jade ini berfungsi sebagai kepala urutan untuk mengurut tulang belakang yang bentuknya sememangnya melengkung agar sesuai untuk mengurut dengan terapi akutekan (acupressure).


Cahaya Inframerah (infrared) yang digabungkan dengan jade yang berkualiti tinggi ini akan menusuk jauh ke dalam tubuh badan melalui kulit untuk mengesan penyakit dan seterusnya dapat memecahkan pengumpulan toksin dan membersihkannya dari badan. Toksin inilah penyebab kepada keletihan, penuaan dan penyakit. Asid laktik, kolestrol dan lebihan lemak di bawah kulit akan dibuang melalui pelupusan metabolisme dari badan dan bukan melalui hati serta buah pinggang.

Urat-urat halus dalam badan semakin tidak dapat menjalankan fungsinya dengan baik apabila usia kita semakin tua. Urat-urat ini juga semakin mengeras dan mengecil serta ada juga yang langsung tidak dapat berfungsi. Oleh itu, oksigen dan nutrien tidak dapat sampai keseluruh tubuh. Inilah punca tubuh kita tidak sihat dan berpenyakit.

Cahaya inframerah dengan gabungan jade ini akan memberikan oksigen dan tenaga yang cukup kepada urat-urat kecil yang selalu kekurangan nutrien serta oksigen. Ia akan menyebabkan seluruh tubuh menjadi hangat dan relaks. Ia juga akan mengurangkan kesakitan. 

Dengan memulihkan kembali urat-urat halus dalam badan, ia akan mengurangkan tekanan ke atas jantung yang selama ini bekerja keras. Fungsi tubuh juga menjadi sangat baik seperti seusia kanak-kanak. Toksin dalam badan dapat dibersihkan, tisu-tisu yang rosak dapat dibaiki dengan cepat, imunisasi badan dapat ditingkatkan, lemak berlebihan dibakar sebanyak 900 kalori jika menjalani terapi selama sejam, merendahkan tekanan darah tinggi, merendahkan gula dalam darah dan banyak lagi fungsi. Oleh itu, tubuh badan menjadi sihat dan segala penyakit dapat disembuhkan. 

Kerana itulah, cara rawatan ini merupakan cara rawatan terbaik dunia tanpa perlu makan ubat. Hanya jaga pemakanan anda dengan makanan yang baik agar nutrien yang secukupnya dapat sampai keseluruh tubuh badan.

Urutan pula dapat mengaktifkan sel-sel, membersihkan saluran darah, melancarkan peredaran darah, memperbaiki saraf, dapat meningkatkan metabolisma dan meningkatkan antibodi supaya badan sentiasa sihat dan cergas. 

Melalui rawatan ini, tiada kesan sampingan, malah memberikan kebaikan yang banyak kepada yang menggunakannya.

KINI KAMI MEMPUNYAI KATIL RAWATAN PALING CANGGIH DI MANA KAEDAH TERAPI FAR INFRARED DIGUNAKAN PADA SELURUH TUBUH TERMASUK BAHAGIAN KAKI. IA SANGAT BAGUS UNTUK MEREKA YANG MEMPUNYAI MASALAH BERAT SEPERTI STROK, LUMPUH DAN SAKIT URAT SARAF IAITU DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED. SILA KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED

DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED

SEKIRANYA PENYAKIT ANDA HANYA MEMERLUKAN RAWATAN TULANG BELAKANG DAN PENYAKIT-PENYAKIT LAIN SAJA, KAMI SARANKAN ANDA MENGGUNAKAN KATIL RAWATAN DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED. KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.












katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem secondhand, ceragem

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.