KATIL RAWATAN TERBAIK DI DUNIA


DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED dan DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED berfungsi untuk merawat bukan saja tulang belakang tetapi seluruh badan melalui 10 kaedah terapi dan yang paling istimewa sekali, ia merawat seluruh bahagian badan dan bukan hanya tertumpu kepada bahagian tulang belakang sahaja. Katil rawatan seperti ini tidak boleh didapati pada katil-katil rawatan yang lain.

Tulang Belakang
Tumpuan utama katil rawatan DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED dan DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED ini ialah untuk  memperbaiki tulang belakang, saraf tunjang dan disk agar dapat bekerja dengan sempurna.

Oleh itu, segala isyarat dari otak, dapat disampaikan pada tubuh badan dengan baik. Penyakit-penyakit yang melibatkan tulang belakang juga dapat dipulihkan. Kira-kira terdapat 600 jenis penyakit dapat dipulihkan.
Dr. Ray Korea Advanced V3 Massage Bed
Kaki
DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED
* Keistimewaan - Terdapat terapi haba dan getaran di bahagian kaki untuk melancarkan peredaran darah bahagian kaki dan seterusnya seluruh badan di mana terapi begini tidak boleh didapati daripada produk-produk v3 massage bed yang lain. Ini dapat membantu menyembuhkan penyakit dengan lebih berkesan dan lebih pantas berbanding apabila menggunakan produk-produk v3 massage bed yang lain.

Dr Ray Premium Jade Massage Bed

DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED
* Keistimewaan - Bukan saja rawatan pada tulang belakang, terdapat juga terapi far infrared, terapi haba, akupuntur dan akutekan yang menggunakan jade dari kepala hingga ke kaki. Sangat baik untuk pesakit yang mempunyai masalah kaki seperti sakit lutut, lumpuh dan penyakit kronik yang lain. Ini merupakan produk katil rawatan terbaik di dunia yang pernah dihasilkan pada abad ini.

Kepala
DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED dan DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED juga mengurut bahagian kepala anda dan memancarkan cahaya infrared hingga jauh ke dalam otak untuk merawat dan mengelakkan terjadinya penyakit seperti alzheimer, strok, dementia, lupa, hilang fokus dan lain-lain penyakit. Tugas, far infrared adalah untuk mengembang salur darah, memperbaiki tisu-tisu dan mengaktifkan semula sel-sel otak yang tidak aktif lagi.  Ini sudah tentu membantu proses penyembuhan dengan lebih cepat lagi.
Rawatan begini memang tidak bole didapati pada katil-katil rawatan lain.

TERBARU!  KAMI TELAH MENAMBAHKAN LAGI NILAI KATIL-KATIL RAWATAN KAMI DENGAN RAWATAN POWERFUL AURA ENERGY. SILA RUJUK PAUTAN BERIKUT UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

Ramai pakar percaya setiap penyakit mempunyai kaitan dengan bahagian-bahagian lain yang harus dirawat. Ini bermakna untuk menyembuhkan satu penyakit, seluruh tubuh juga haruslah dirawat. Tumpuan pada satu-satu bahagian badan yang sakit hanya patut diberikan apabila semua bahagian telah dirawat kerana tubuh manusia adalah kompleks. Oleh itu, mode yang sesuai boleh dipilih untuk memberi tumpuan kepada bahagian-bahagian tertentu yang bermasalah apabila telah selesai menjalani rawatan diseluruh bahagian tubuh.

Berikut merupakan bahagian-bahagian tulang belakang yang diberi tumpuan semasa rawatan dan sekaligus dapat merawat bahagian-bahagian yang bermasalah.






Point 1 : Merawat Sakit Belakang, Sakit Lutut, Batu Buah Pinggang, Masalah Buah Pinggang, Kolesterol, Masalah Kulit, Arthritis, Masalah Disc, Keupayaan Imbangan Badan,  Kekuatan & Stamina, Peredaran Darah.

Point 2: Masalah Perut, Ulser, Hernia, Usus Masalah, Pengurangan Masalah Gas Badan.

Point 3: Merawat Kencing Manis, Batu Karang, Hempedu, Masalah Hati, Demam Kuning.

Point 4:  Merawat Asma, TB, Pernafasan, Bronkitis.

Point 5:  Merawat Jantung, Urat Saraf

Point 6: Meraeat Sakit Bahu, Tekanan Darah Tinggi, Tekanan Darah Rendah

Point 7: Merawat Sakit Bahu, Kebas Tangan, Peredaran Darah di Tangan.

Point 8: Merawat Masalah Telinga dan Tekak, Resdung, Tiroid, Pertumbuhan Sel-Sel Otak, Daya Ingatan, Sakit Kepala, Tekanan Mata.

Point 9: Sama seperti  Point 1.

Point 10 : Merawat Sakit Lutut, Rasa Kaki Terbakar, Sakit Kaki, Kebas, Saraf Kaki Lemah

Point 11: Merawat masalah Prostat, Testis, Ovari, Jangkitan Pundi Kencing, Masalah Pundi Kencing.

Point 12: Merawat Sembelit, Kelenjar Prostat.

Point 13: Sama seperti Point 3

Point 14: Sama seperti Point 2

Point 15: Merawat Masalah Perut, Ulser, Rahim, Haid tidak Teratur, Penyakit Keputihan.

Kami sedang dalam proses untuk memohon pensijilan daripada KKM.  Sungguhpun begitu, kami telah pun sedia ada pensijilan antarabangsa dari RoHs dan CE.

KINI KAMI MEMPUNYAI KATIL RAWATAN PALING CANGGIH DI MANA KAEDAH TERAPI FAR INFRARED DIGUNAKAN PADA SELURUH TUBUH TERMASUK BAHAGIAN KAKI. IA SANGAT BAGUS UNTUK MEREKA YANG MEMPUNYAI MASALAH BERAT SEPERTI STROK, LUMPUH DAN SAKIT URAT SARAF IAITU DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED. SILA KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED
SEKIRANYA PENYAKIT ANDA HANYA MEMERLUKAN RAWATAN TULANG BELAKANG DAN PENYAKIT-PENYAKIT LAIN SAJA, KAMI SARANKAN ANDA MENGGUNAKAN KATIL RAWATAN DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED. KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED










katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem secondhandsakit tulang belakang, rawatan tulang belakang,rawatan saraf, rawatan urat-saraf, rawatan fibroid, rawatan endometriosis, rawatan slip disc, slip disc, sakit tulang belakang,endometriosis,barah, kanser,lumpuh, strok, stroke,ceragem, katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem second hand rawatan tulang belakang, slip disc, rawatan saraf, cyst, fibroid, katil ceragem untuk dijual, katil urut, katil terapi, ceragem bangi, testimonial ceragem, rawatan percuma ceragem, Ceragem malaysia, ceregam melaka, harga ceragem, ceragem murah, jual ceragem, pusat rawatan ceragem, ceragem master v3, ceragem, bagaimana menggunakan ceragem

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.