KEISTIMEWAAN DR RAY BERBANDING DENGAN YANG LAIN

1.  MERAWAT SELURUH BADAN DAN KAKI
DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED merawat SELURUH BADAN pesakit termasuk bahagian KAKI dan KEPALA melalui kaedah rawatan haba menggunakan JADE dan KARBON FIBRE. Karbon Fibre di bahagian kaki memberikan kepanasan di mana ia dapat merawat otot-otot yang lenguh dan kejang. Suhu pada bahagian kaki ini boleh dikawal mengikut keperluan dengan menggunakan alat kawalan suhu yang disediakan. Oleh itu,tidak perlulah menukar posisi tempat pembaringan kebahagian kaki pula untuk mendapatkan rawatan seperti katil-katil V3 yang lain.

2.   RAWATAN GETARAN DAN HABA PADA BAHAGIAN KAKI
Pada bahagian kaki ini juga, terdapat terapi getaran yang boleh dilaraskan kekuatannya.  Fungsi getaran ini adalah untuk membantu pengaliran darah supaya lebih lancar.  Fungsi terapi ini hanya terdapat pada DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED sahaja.

Katil yang boleh dinaik turun bagi mengurangkan pening kepala kepada yang sensitif dan
dapat memudahkan pesakit bangun dan baring. 


3. ROLLER JADE HINGGA KEPALA
Urutan dan pancaran cahaya infared hingga ke bahagian kepala juga adalah ciri istimewa untuk merawat,  mengaktifkan semula sel otak, membuka dan meluaskan semula urat-urat halus dikepala supaya kuasa penyembuhan akan lebih cepat dan berkesan. Ia juga dapat melancarkan peredaran darah pada bahagian kepala. Fungsi ini juga tidak terdapat pada katil-katil rawatan yang lain. DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED lah satu-satunya katil rawatan yang mempunyai fungsi begini.

4. JADE BERKUALITI TINGGI
Jade yang digunakan adalah yang berkualiti tinggi sahaja.  Oleh itu ia tahan lama dan dapat mengeluarkan haba yang lebih baik apabila dipanaskan.  Cahaya far infrared yang baik untuk kesihatan juga terhasil daripada pemanasan jade ini.  Ia sudah pasti memberikan rawatan yang lebih efektif berbanding dengan yang lain.

5. MEMPUNYAI PROGRAM MODE KHAS UNTUK SAKIT TERTENTU
DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED boleh diprogramkan untuk mengurut bahagian-bahagian yang dikehendaki sahaja supaya bahagian tersebut boleh diberi tumpuan untuk dirawat.

6. CIPTAAN ROLLER JADE LEBIH BERKESAN
Bebola Jade yang lebih kecil potongannya digunakan pada katil DR. RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED.  Ini bertujuan untuk menghasilkan kaedah rawatan akutekan/acupressure sebenar agar lebih banyak toksin dan lemak dapat disingkirkan dari tubuh.

7. BEBOLA JADE LEBIH BANYAK
Projektor yang digunakan oleh DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED telah direka khas dengan ciri yang lebih canggih di mana ia dapat memberikan rawatan lebih efektif kepada pesakit.  Bebola projektornya lebih banyak bagi merawat secara maksimum.

8. BOLEH LARAS TEMPAT PEMBARINGAN
DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED telah direka khas supaya dapat memudahkan pesakit untuk baring dan bangun di mana tempat pembaringannya boleh dicondongkan secara automatik.  Oleh itu, ia amat membantu bagi orang tua dan pesakit yang uzur.

9. MENGGUNAKAN 8 KAEDAH TERAPI POPULAR DUNIA
DR. RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED menggunakan kaedah terapi POWERFUL AURA ENERGY yang mana hanya pelanggan DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED sahaja yang akan menikmati 8 kaedah terapi popular ini. Antaranya, ialah terapi aura dan terapi Asmaul Husna (atas permintaan). Terapi aura ini sangat penting kerana ia sangat membantu dalam memperbaiki semula aura yang bocor, yang menjadi salah satu punca penyakit. Sementara terapi asmaul husna pula adalah khas untuk orang islam di mana asmaul husna tertentu digunakan untuk menyembuhkan penyakit tertentu.



















CERAGEM, katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem sakit tulang belakang, rawatan tulang belakang,rawatan saraf, rawatan urat-saraf, rawatan fibroid, rawatan endometriosis, rawatan slip disc, slip disc, sakit tulang belakang,endometriosis,barah, kanser,lumpuh, strok, stroke,ceragem, katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem second hand rawatan tulang belakang, slip disc, rawatan saraf, cyst, fibroid, katil ceragem untuk dijual, katil urut, katil terapi, ceragem bangi, testimonial ceragem, rawatan percuma ceragem, Ceragem malaysia, ceregam melaka, harga ceragem, ceragem murah, jual ceragem, pusat rawatan ceragem, ceragem master v3, ceragem, bagaimana menggunakan ceragem

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.