POWERFUL AURA ENERGY - KOMBINASI RAWATAN-RAWATAN POPULAR DUNIA

Menurut pakar, setiap benda hidup di dunia ini bergetar mengikut gelombang tertentu. Begitu juga manusia. Sel-sel dalam badan bergetar sentiasa sehinggakan menghasilkan haba dalam pada badan.


Apa akan terjadi sekiranya getaran dan gelombang tersebut terhenti,  lebih rendah atau lebih tinggi dari normal (getaran normal manusia ialah antara 62-68 Mhz)? Maka akan berlakulah masalah pada bahagian tersebut di mana ia akan menyebabkan pelbagai jenis penyakit termasuklah kanser (getaran 42Mhz) penyakit keturunan dan semua penyakit yang lain.

Melalui RAWATAN POWERFUL AURA ENERGY ini, salah satu rawatan penting yang kami tekankan dalam pakej katil rawatan ini ialah rawatan memperbaiki frekuensi tubuh.


RAWATAN AURA
Setiap benda hidup pasti mempunyai aura. Aura yang baik, akan menghasilkan tubuh badan yang sihat. Aura yang tidak elok, akan menyebabkan tubuh badan mudah dijangkiti penyakit dan tidak sihat.

Apabila cahaya far infrared bergabung dengan gelombang warna khas yang kami akan masukkan sekali dalam rawatan POWERFUL AURA ENERGY ini, rawatan aura akan terhasil.

Melalui rawatan POWERFUL AURA ENERGY, aura yang bocor dan rosak akan dibaiki melalui pancaran cahaya far infrared yang telah diprogram untuk tembus jauh ke dalam tubuh mengikut frekuensi tertentu dengan kaedah tertentu.

RAWATAN CAKRA
Ada 7 cakra dalam badan manusia. Setiap cakra bergetar mengikut frekuansi tertentu.

Setiap cakra akan dirawat mengikut frekuensi yang sesuai agar penyakit dapat dielakkan dan seterusnya disembuhkan.

Setiap cakra mempunyai warna tertentu. Warna yang berlainan menghasilkan getaran yang berlainan.


RAWATAN GELOMBANG
Setiap organ mempunyai gelombang tertentu. Organ yang mempunyai gelombang lebih rendah dari normal pasti menyebabkan timbulnya penyakit.


Melalui kaedah rawatan ini, kami akan merawat setiap bahagian yang bermasalah mengikut gelombang yang sesuai berdasarkan atas penyakit yang dihidapi.

Gelombang yang sesuai akan dimasukkan ke dalam muzik atau asmaul husna mengikut permintaan masing-masing.

                          Image result for frequency testimonials

Rawatan cara begini telah banyak digunakan kebelakangan ini oleh negara barat dan telah juga digunakan sejak lama dulu dan amat popular kerana ia selamat dan berkesan.

FAR INFRARED

Far infrared juga mempunyai getaran. Getarannya antara 4-16 micron.  Far infrared telah diketahui adalah salah satu kaedah rawatan yang telah sedia ada dalam rawatan KATIL TERBAIK DUNIA DR RAY KOREAN JADE MASSAGE BED.

Far infrared yang terhasil daripada jade yang berkualiti tinggi, menghasilkan cahaya dan haba. Cahaya tersebut menusuk hingga 7 cm ke dalam badan dan ini memudahkan getaran dan gelombang-gelombang tadi sampai jauh ke dalam badan. Ini menjadikan rawatan gelombang dan getaran lebih efektif.


KATIL TERBAIK DUNIA KOREAN JADE MASSAGE BED

Seperti yang telah diketahui, katil rawatan terbaik dunia ini menumpukan rawatan tulang belakang yang dipercayai menjadi punca penyakit. Kombinasi rawatan kiropraktik, akupuntur, akutekan, bertungku, urutan dan far infrared menjadikannya katil rawatan popular di seluruh dunia.

Apa itu POWERFUL AURA ENERGY?

Merupakan perawatan alternatif paling hebat masa kini yang menggabungkan sekurang-kurangnya 8 rawatan alternatif popular dunia. Di mana kaedah-kaedah rawatan ini memang terbukti telah menyembuhkan banyak penyakit termasuk penyakit yang tidak dapat disembuhkan oleh para doktor moden.

DR RAY KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA TELAH MENGGUNAKAN SEKURANG-KURANGNYA 8 KAEDAH RAWATAN POPULAR DUNIA UNTUK MERAWAT PENYAKIT IAITU :

* Kiropraktik
* Urutan
* Bertungku
* Akutekan
* Akupunktur
* Rawatan Cakra
* Rawatan Aura
* Rawatan Gelombang
* Rawatan Asma ul Husna / Rukyah (atas permintaan)

Dengan kombinasi rawatan-rawatan hebat dunia seperti di atas, POWERFUL AURA ENERGY ini terhasil.

Rawatan ini menumpukan kepada usaha untuk mengembalikan semula kejadian semulajadi sel-sel tubuh menjadi normal kembali yang pasti akan meningkatkan sistem imun tubuh.

Paling menakjubkan, ia dikatakan mampu memulihkan DNA rosak yang menyebabkan penyakit keturunan seperti tiroid, kencing manis, darah tinggi, jantung, kanser, SLE dan banyak lagi.

BAGAIMANA CARA RAWATAN POWERFUL AURA ENERGY?

Apa yang anda perlu buat, hanya baring di atas KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA DR RAY KOREAN JADE MASSAGE dan menikmati 8 kombinasi rawatan tersebut dengan tenang dan selesa tanpa rasa yang menyakitkan.

Kami akan sertakan rawatan POWERFUL AURA ENERGY ini sekiranya anda membawa pulang KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA ini.

WALAUPUN HANYA SEKALI PERAWATAN, ANDA PASTI AKAN DAPAT MERASAKAN TINDAK BALASNYA!

SANGAT BERKESAN MERAWAT PENYAKIT!

KINI KAMI MEMPUNYAI KATIL RAWATAN PALING CANGGIH DI DUNIA IAITU KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED. SILA KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED
SATU LAGI KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA KAMI IAITU DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED. KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED

Untuk maklumat lanjut sila hubungi wakil jualan terdekat anda.













katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem secondhandsakit tulang belakang, rawatan tulang belakang,rawatan saraf, rawatan urat-saraf, rawatan fibroid, rawatan endometriosis, rawatan slip disc, slip disc, sakit tulang belakang,endometriosis,barah, kanser,lumpuh, strok, stroke,ceragem, katil v3, v3 bed, v3 therapy bed, latest model bed v3, katil rawatan v3,  Ceragem murah,  Katil ceragem, katil ceragem murah, ceragem terpakai, ceragem second hand rawatan tulang belakang, slip disc, rawatan saraf, cyst, fibroid, katil ceragem untuk dijual, katil urut, katil terapi, ceragem bangi, testimonial ceragem, rawatan percuma ceragem, Ceragem malaysia, ceregam melaka, harga ceragem, ceragem murah, jual ceragem, pusat rawatan ceragem, ceragem master v3, ceragem, bagaimana menggunakan ceragem

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.