FIBROID DAN ENDOMETRIOSIS ADA KAITAN DENGAN PINGGUL ANDA??

Gambar Hiasan
Pernah suatu ketika dulu ada seseorang memberitahu saya tentang punca fibroid dan endometriosis yang saya alami adalah disebabkan oleh pengumpulan toksin, hormon dalam badan. Ia banyak terkumpul disebelah kiri kerana itulah semuanya tumbuh di sebelah kiri. 

Ada juga saya terdengar bahawa tulang belakang yang bengkok juga menjadi punca berlakunya masalah wanita seperti fibroid dan endometriosis. 

Bagaikan tidak percaya, tapi disebabkan terlalu sakit semasa haid suatu ketika dulu, seseorang telah mencadangkan agar saya beli saja katil rawatan tulang belakang untuk menyembuhkan penyakit saya. Tanpa berfikir panjang, saya bersetuju dan kebetulan DR RAY ada menawarkan harga lebih rendah dengan fungsi yang lebih baik, saya bersetuju membelinya. 


Dalam masa 2 minggu, tulang yang jelas kelihatan bengkok nampaknya sudah tidak kelihatan tetapi saya masih lagi mengalami sintom-sintom seperti kebas dan peha menyucuk-nyucuk disebelah kiri. 

Setelah sebulan lebih menggunakannya, tiba-tiba rasa kebas dan menyucuk itu hilang sepenuhnya tanpa saya sedari. 

Temujanji doktor juga baru-baru ini telah menunjukkan  fibroid saya semakin mengecil. Saya akan cuba dapatkan maklumat kesihatan daripada doktor kerajaan di mana saya, sering membuat temujanji rutin nanti. Saya akan kongsikan gambar xray dan rekod kesihatan saya sebelum dan selepas menggunakan Katil Rawatan DR RAY ini. Insyaallah.. 

                                                       Puan AZIN

Pengakuan di atas adalah daripada salah seorang pengguna yang menggunakan DR RAY KOREAN ADVANCED V3 MASSAGE BED kami.

Terdapat satu forum yang mengatakan tentang masalah pelvik atau jajaran tulang punggung yang tidak seimbang menjadi punca fibroid dan endometriosis. Anda boleh layari website ini untuk menyertai forum tersebut.

Walau bagaimanapun,  ada doktor yang menafikan kenyataan ini. Ini mungkin kerana bukan semua masalah fibroid, endometriosis, tumor dan kanser disebabkan oleh faktor tulang belakang atau pinggul yang tidak seimbang. Faktor ketidak seimbangan hormon juga harus diambil kira. Di samping itu, keadaan uterus yang terbalik juga menjadi punca endometriosis. Senaman kegel dapat mengembalikan kedudukan asal rahim yang terbalik.

Bagaimana untuk mengenalpasti tulang pinggul yang senget?  Cuba anda duduk di atas kerusi yang rata seperti kerusi kayu. Sekiranya anda duduk menggunakan sebelah sahaja punggung samada kanan sahaja atau kiri sahaja, ini menunjukkan tulang pinggul anda tidak seimbang.

Menurut para pengkaji, jika tulang belakang bengkok atau tulang pinggul senget, darah, hormon, toksin akan berkumpul di satu tempat di mana aliran itu tersekat. Akibat daripada pengumpulan tersebut yang mengambil masa bertahun-tahun, terjadilah penyakit-penyakit seperti fibroid, endometriosis, tumor dan lebih teruk lagi, kanser.


Kaedah Rawatan Kiropraktik 
Dengan menggunakan katil rawatan DR RAY, tulang belakang yang bengkok dan tulang pinggul yang senget dapat berada dijajaran yang sempurna. Ini dapat membantutkan proses pertumbuhan fibroid, endometriosis, tumor dan kanser yang dihadapi. Ini adalah kerana, tiada lagi bahagian yang tersekat untuk hormon, darah, cecair dan toksin berkumpul.


Kaedah Rawatan Far Infrared
Pancaran far infrared yang sangat serupa dengan cahaya matahari pula dapat

* mematikan sel-sel fibroid, endometriosis, tumor dan kanser. Ini kerana apabila far infrared dipancarkan, suhu badan akan meningkat, oksigen dalam dalam darah juga bertambah, ini akan mengaktifkan sel darah putih untuk menjalankan tugasnya dengan baik. Kuman, virus dan parasit dalam tubuh akan dimatikan.

* Far Infrared juga akan meransang aliran darah dalam badan menjadi lebih baik. Oleh itu, tiada lagi takungan hormon, darah, enzim dan toksin dalam tubuh.

* Ini juga akan menggalakkan peningkatan oksigen dalam darah, membuang segala toksin dan lemak berlebihan dalam tubuh. Sekaligus akan meningkatkan sistem imunisasi tubuh. Akhirnya fibroid, endometriosis, tumor dan kanser dapat dihapuskan.

* Far infrared akan membuka arteri dengan lebih luas, sekaligus membawa oksigen dalam darah dengan lebih baik. Ini menjadikan tisu-tisu yang rosak juga dapat diperbaiki dengan lebih cepat.

Terdapat beberapa kaedah lain lagi yang digunakan oleh Katil Rawatan DR RAY dalam merawat pesakit. Semua kaedah yang digunakan adalah bertujuan untuk memberi kesembuhan.

KEBAIKAN FAR INFRARED TERHADAP RAHIM WANITA
  1. Mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
  2. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
  3. Merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
  4. Melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
  5. Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
  6. Menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi- menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami. Keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. 
Juga sesuai kepada mereka yang belum berkahwin.

MENGAPA KATIL RAWATAN TERBAIK DUNIA DR RAY?

* Katil Rawatan Terbaik Dunia DR RAY bukan saja dapat merawat beberapa penyakit, malah dapat merawat lebih 600 jenis penyakit sekaligus dalam satu masa. Memang tidak rugi membelinya kerana ia boleh digunakan sepanjang hayat anda untuk mencegah dan merawat apa saja jenis penyakit. Pakar percaya bahawa dari tulang belakanglah semua jenis penyakit dapat dirawat kerana ia menghubungkan seluruh bahagian tubuh.

Bukan anda saja, malah seisi keluarga boleh menggunakannya termasuk kanak-kanak dan ia sangat bagus untuk pengembangan minda. Ia boleh mencegah dan merawat penyakit hanya dengan berbaring pada bila-bila masa di rumah sambil menonton TV.

KINI KAMI MEMPUNYAI KATIL RAWATAN PALING CANGGIH TERBAIK DI DUNIA YANG MENGGUNAKAN KAEDAH TERAPI SECARA SEMULAJADI YANG SIKIT PUN TIDAK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN.

KAEDAH TERAPI FAR INFRARED DIGUNAKAN PADA SELURUH TUBUH TERMASUK BAHAGIAN KAKI. IA SANGAT BAGUS UNTUK MEREKA YANG MEMPUNYAI MASALAH BERAT SEPERTI STROK, LUMPUH,SAKIT LUTUT, SAKIT KAKI DAN SAKIT URAT SARAF IAITU DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED. IA JUGA SANGAT BAIK UNTUK DIJADIKAN ASET UNTUK KEGUNAAN MASA DEPAN KERANA KITA TIDAK TAHU NASIB YANG BAKAL KITA TERIMA PADA MASA HADAPAN. SILA KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

DR RAY PREMIUM JADE MASSAGE BED


SEKIRANYA PENYAKIT ANDA HANYA MEMERLUKAN RAWATAN TULANG BELAKANG DAN PENYAKIT-PENYAKIT LAIN SAJA, KAMI SARANKAN ANDA MENGGUNAKAN KATIL RAWATAN DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED. KLIK DI SINI UNTUK MAKLUMAT LANJUT.
DR RAY KOREA ADVANCED V3 MASSAGE BED



rawatan tulang belakang, slip disc, rawatan saraf, cyst, fibroid, katil ceragem untuk dijual, katil urut, katil terapi, ceragem bangi, testimonial ceragem, rawatan percuma ceragem, Ceragem malaysia, ceregam melaka, harga ceragem, ceragem murah, jual ceragem, pusat rawatan ceragem, ceragem master v3,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.